Αλλάζει μορφή και δομή η παγκόσμια ταχυδρομική αγοράς, καθώς λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι παραδοσιακές υπηρεσίες επιστολικού ταχυδρομείου καταγράφουν ραγδαία πτώση...
Αυξημένα έσοδα και ταχυδρομικά αντικείμενα
Αυξημένα κατά 4,8% καταγράφηκαν τα έσοδα της ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς, το 2014, σε σχέση με το 2013, φτάνοντας τα 590 εκατ. ευρώ. Την ίδια χρονιά διακινήθηκαν 496 εκατ. ταχυδρομικά αντικείμενα, 7,7% περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά. Σύμφωνα με την «Επισκόπηση Αγορών Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Υπηρεσιών για το 2014» της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η αύξηση των εσόδων αποδίδεται στην ενίσχυση του μεριδίου των δεμάτων, λόγω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι προβλέψεις για το 2015 παραμένουν θετικές, καθώς προβλέπεται ότι 6 στους 10 διαδικτυακούς καταναλωτές να αυξήσουν την αξία των διαδικτυακών αγορών τους.
Αυξημένα κατά 4,8% καταγράφηκαν τα έσοδα της ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς, το 2014, σε σχέση με το 2013, φτάνοντας τα 590 εκατ. ευρώ. Την ίδια χρονιά διακινήθηκαν 496 εκατ. ταχυδρομικά αντικείμενα, 7,7% περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά. Σύμφωνα με την «Επισκόπηση Αγορών Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Υπηρεσιών για το 2014» της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η αύξηση των εσόδων αποδίδεται στην ενίσχυση του μεριδίου των δεμάτων, λόγω της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι προβλέψεις για το 2015 παραμένουν θετικές, καθώς προβλέπεται ότι 6 στους 10 διαδικτυακούς καταναλωτές να αυξήσουν την αξία των διαδικτυακών αγορών τους.
Το μερίδιο εσόδων του ΦΠΚΥ (Φορέα Παρόχου Καθολικής Υπηρεσίας), που μέχρι το 2009 κατείχε περίπου το 60% των συνολικών εσόδων της ταχυδρομικής αγοράς, μειώθηκε, το 2014, στο 46%, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην μείωση των εσόδων από δέματα, όπου κυριαρχούν οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών.
Το 2014, στην αγορά της Καθολικής Υπηρεσίας, πέραν του ΦΠΚΥ, δραστηριοποιούνταν 11 επιχειρήσεις με Ειδική Άδεια, έναντι 7 επιχειρήσεων το 2013, γεγονός που αποδίδεται στην απελευθέρωση της ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς από την 1η Ιανουαρίου 2013.
Στην αγορά των ταχυμεταφορών, δραστηριοποιήθηκαν 365 επιχειρήσεις. Οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΚΥ (ΕΛΤΑ), στρέφονται πλέον σε πελατοκεντρικές στρατηγικές, βασισμένες στην τεχνολογία και αναπτύσσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχο την επίτευξη υψηλότερου μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ.
Το 2014, στην αγορά της Καθολικής Υπηρεσίας, πέραν του ΦΠΚΥ, δραστηριοποιούνταν 11 επιχειρήσεις με Ειδική Άδεια, έναντι 7 επιχειρήσεων το 2013, γεγονός που αποδίδεται στην απελευθέρωση της ελληνικής ταχυδρομικής αγοράς από την 1η Ιανουαρίου 2013.
Στην αγορά των ταχυμεταφορών, δραστηριοποιήθηκαν 365 επιχειρήσεις. Οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΚΥ (ΕΛΤΑ), στρέφονται πλέον σε πελατοκεντρικές στρατηγικές, βασισμένες στην τεχνολογία και αναπτύσσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχο την επίτευξη υψηλότερου μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου