Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Ανάπτυξη της ποιότητας των ταχυδρομικών υπηρεσιών στην ψηφιακή εποχή

 

Η PostEurop πρόσφατα διένειμε στα μέλη της 90 αντίγραφα της τελικής έκθεσης για το έργο της Επιτροπής Κοινωνικού Διαλόγου (SDC – Social Dialogue Committee) «Ανάπτυξη της ποιότητας των ταχυδρομικών υπηρεσιών στην ψηφιακή εποχή» στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.
ευρωπαίκή επιτροπή κοινωνικού διαλόγου
Το έργο αυτό πραγματοποιήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Κοινωνικού Διαλόγου για τον ταχυδρομικό τομέα και εστιάστηκε στην παρακολούθηση της διαδικασίας κοινωνικού μετασχηματισμού στους φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, ιδίως όσον αφορά την οργάνωση της εργασίας στη διαλογή, την αλληλογραφία, της παράδοσης δεμάτων και το ταχυδρομικό δίκτυο, στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων εξελίξεων στον ταχυδρομικό τομέα.
Το έργο με τίτλο «Ανάπτυξη της ποιότητας των ταχυδρομικών υπηρεσιών στην ψηφιακή εποχή – παρακολούθηση συνεδριάσεων: η επιλογή των καλών εθνικών πρακτικών» χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Κοινωνικής Ένταξης και αποτελεί συνέχεια στο έργο «Οι κοινωνικοί εταίροι προετοιμάζονται για την αλλαγή» που πραγματοποιήθηκε από την SDC κατά την περίοδο 2010-2011 το οποίο επέτρεψε στην Επιτροπή να πάρει μια ευρεία επισκόπηση των κοινωνικών εξελίξεων στον ταχυδρομικό τομέα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στο πλαίσιο της βαθιάς μεταμόρφωσης του ταχυδρομικού τομέα, το έργο «Ανάπτυξη της ποιότητας των ταχυδρομικών υπηρεσιών στην ψηφιακή εποχή» στοχεύει σε μια πιο προσεκτική ανάλυση σχετικά με το πώς οι επιπτώσεις αυτής της μεταμόρφωσης επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας των ταχυδρομικών φορέων αλλά και το περιβάλλον του τομέα. Η λογική του προγράμματος είναι να αναλύσει σε βάθος μερικές σημαντικές πρωτοβουλίες που ξεκίνησαν από μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και σωματεία εργαζομένων μέσα από μια επιλεκτική και εμπεριστατωμένη προσέγγιση για κάθε θέμα, προκειμένου να επεξεργαστεί κάποια κοινά θέματα για όλους. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα καλύπτει τα θέματα της οργάνωσης της εργασίας στον τομέα της λιανικής, των δεμάτων και της διαλογής, καθώς και καινοτόμο αξιοποίηση των δικτύων και της απασχολησιμότητας, την κοινωνική ρύθμιση και την καθολική υπηρεσία.
Οι συνεδρίες ακρόασης του έργου προσέφεραν στους Ευρωπαίους κοινωνικούς εταίρους να έχουν μια σε βάθος κατανόηση των πρωτοβουλιών που αναπτύσσονται σε εθνικό επίπεδο και να μάθουν από τις εμπειρίες των άλλων χωρών. Η τελική έκθεση και τα αποτελέσματα του έργου περιέχουν τις μελέτες περίπτωσης που έχουν παρουσιαστεί, καθώς και τα κύρια συμπεράσματα που βγήκαν από τα μέλη της ομάδας εργασίας, σε συνεργασία με τους εκπροσώπους των χωρών που έλαβαν μέρος στις ακροάσεις.
Το έργο θα συμβάλει στην εκπλήρωση των ακόλουθων στόχων:
  • Να είναι μοχλός στήριξης για την καλύτερη εφαρμογή της οδηγίας για  το άνοιγμα της ταχυδρομικής αγοράς σε όλα τα τρέχοντα κράτη μέλη της ΕΕ από την 1 η Ιανουαρίου 2013. Το πλαίσιο του πλήρους ανοίγματος της αγοράς ήταν αναπόσπαστο μέρος των συζητήσεων.
  • Προβληματισμό σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να βρεθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ αύξησης της απόδοσης και της προσαρμοστικότητας της οργάνωσης της εργασίας και την ποιότητα της απασχόλησης, όπως υπογραμμίζεται στη στρατηγική της ΕΕ για το 2020.
  • Προώθηση των στόχων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το ευρωπαϊκό κοινωνικό διάλογο, μια δύναμη για την καινοτομία και την αλλαγή , δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον πιθανό ρόλο των κοινωνικών εταίρων στην καινοτομία και την αλλαγή της διαδικασίας διαχείρισης.
πηγή : PostEurop

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου