Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Τα Ταχυδρομεία γίνονται... τράπεζες, φαρμακεία και σούπερ μάρκετ

Ανατροπή στα ΕΛΤΑ: Τα Ταχυδρομεία γίνονται... τράπεζες, φαρμακεία και σούπερ μάρκετΑλλάζει η... λειτουργία του ταχυδρομείου στη χώρα μας, που μετατρέπεται σε «τράπεζα» ή ακόμα και σε... φαρμακείο ή μαγαζί της γειτονιάς!
Στο πλαίσιο των νέων υπηρεσιών που αναπτύσσουν, θα αναλαμβάνουν την εκτέλεση συνταγών και την παράδοσή τους στον χώρο επιλογής του πελάτη. Η νέα υπηρεσία με την επωνυμία ''παράδοση φαρμάκων κατ' οίκον'', ξεκινά την πιλοτική της λειτουργία τη Δευτέρα από τον Κορωπί όπου αναμένεται να έχει μεγάλη απήχηση στους ηλικιωμένους που ζουν μόνοι τους.
Ο ταχυδρόμος που θα φτάνει για να παραδώσει τα γράμματα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που θα γίνεται σε νέο τηλεφωνικό κέντρο των ΕΛΤΑ θα παραλαμβάνει τη συνταγή φαρμάκων, θα την εκτελεί στο κοντινότερο φαρμακείο και θα την παραδίδει στο σημείο που θα του υποδεικνύεται. Το κόστος για την παράδοση των φαρμάκων στο σπίτι θα είναι μόλις 3 ευρώ.
 
Την ίδια στιγμή, έχει ήδη ξεκινήσει η εφαρμογή για την αγορά, συσκευασία και αποστολή προϊόντων «εμπορόδεμα» με αντικαταβολή από μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα μετά από αίτημα του πελάτη. Για την παραγγελία και τη διαδικασία αποστολής θα ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος μέσω του συστήματος trach and trace των ΕΛΤΑ από το κινητό, δίνοντας «ανάσα» στις επιχειρήσεις που θα πληρώνονται το κόστος των προϊόντων της παραγγελίας άμεσα. Ο ενδιαφερόμενος θα ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας του και είτε θα μπορεί να την παραλαμβάνει από το κοντινότερο στην κατοικία του ταχυδρομικό κατάστημα είτε με επιβάρυνση μόλις ένα ευρώ στο σπίτι του. Στην επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της υπηρεσίας σημαντικό ρόλο έχει παίξει, σύμφωνα με τον κ. Μελαχροινό, η σημαντική συμφωνία που υλοποιείται από τις 9 Δεκεμβρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μειώνει θεαματικά τις δαπάνες των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
Στο πλαίσιο αυτό, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία καθημερινά αποστέλλουν τέσσερα κοντέινερ, εξοικονομώντας πάνω από 2,3 χιλιάδες ευρώ για καθένα από αυτά. Ειδικότερα το κόστος των ΕΛΤΑ για τη δρομολόγηση ενός φορτηγού από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη ανέρχεται σε περίπου 3.000 ευρώ, όταν το τελικό κόστος για την αποστολή ενός κοντέινερ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ξεπερνά τα 630 ευρώ. Έτσι καθημερινά τα Ελληνικά Ταχυδρομεία εξοικονομούν τουλάχιστον 9.000 ευρώ από την αποστολή των τεσσάρων κοντέινερ. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο κλάδος της διακίνησης δεμάτων, προς τον οποίο στοχεύουν οι κινήσεις της διοίκησης των ΕΛΤΑ, είναι ο μοναδικός που τα τελευταία χρόνια καταγράφει σημαντική αύξηση στη χώρα μας ως συνέπεια της πολύ μεγάλης αύξησης των πωλήσεων από απόσταση.
Κάρτες
Σύντομα τα καταστήματα των ΕΛΤΑ θα έχουν την δυνατότητα να εκδίδουν προπληρωμένες κάρτες με τις οποίες οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν από το διαδίκτυο.
Ο πελάτης των ΕΛΤΑ θα μπορεί να καταθέσει ένα συγκεκριμένο ποσό και θα λαμβάνει έναν κωδικό. Με τον κωδικό αυτό θα μπορεί να προχωρά σε αγορές μέσα από το διαδίκτυο μέχρι να «αδειάσει» το αρχικό ποσό.
Με τον τρόπο αυτό απλοποιείται για όλους η έκδοση μιας prepaid card που μέχρι σήμερα γινόταν αποκλειστικά από τις τράπεζες ή τα περίπτερα όσον αφορά τις safe card.
Πίστωση χωρίς τόκους
Μία νέα κάρτα που θα λειτουργεί ως πιστωτική αλλά θα έχει τη συνατότητα άτοκων δόσεων εκδίδουν τα ΕΛΤΑ. Η κάρτα «ELTA Club».απευθύνεται αποκλειστικά στους 1 εκατ. συνταξιούχους σε όλη τη χώρα που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν την σύνταξή τους στο σπίτι μέσω των ελληνικών Ταχυδρομείων.
Η κάρτα εκδίδεται σε συνεργασία με την εταιρεία Μαρινόπουλος με τους συνταξιούχους να αποκτούν άτοκα πίστωση για τις αγορές τους από το δίκτυο των ομώνυμων σουπερμάρκετ.
Οι συμβεβλημένοι με τα ΕΛΤΑ συνταξιούχοι, μπορούν να προμηθευτούν από τις 25 Οκτωβρίου 2014 και αποκλειστικά μέσω του δικτύου καταστημάτων ΕΛΤΑ, την ειδική προνομιακή κάρτα με την οποία αποκτούν άτοκα πίστωση που θα φτάνει κατ' ανώτατο όριο το 50% της μηνιαίας σύνταξής τους και θα παρακρατείται, άτοκα, από το ποσό της σύνταξης του επόμενου μήνα.
Παράλληλα προωθείται και η διακίνηση προϊόντων ειδικού χαρακτήρα όπως προϊόντα ΠΟΠ, προϊόντα ομάδων παραγωγών, εμπόρων.
 
ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου