Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Επιστολή - καταγγελία συναδέλφου μας

24/12/2014

Προς τον Προϊστάμενο Ε.Μ.Δ. Δυτικής Θεσσαλονίκης.


 

Κύριε Προϊστάμενε μετά την εντολή σας να εκτελέσω το έργο της αστικής διανομής είμαι υποχρεωμένος να μην αρνηθώ.

Σας έχω κάνει γνωστό πολλές φορές, ότι όχι μόνο δεν θέλω να αποφύγω την “διανομή”, την οποία έχω εκτελέσει επί 20 χρόνια, αλλά αισθάνομαι υπερήφανος που την έχω υπηρετήσει από την θέση του συνδικαλιστή και επιθυμία μου είναι να συνταξιοδοτηθώ σαν ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ. Για μένα είναι τίτλος τιμής.

Δυστυχώς όμως, σοβαροί λόγοι υγείας δεν μου επιτρέπουν το έργο της αστικής διανομής, για τον λόγο αυτό, μετά την απόφαση της διοίκησης για αναπροσαρμογή των τομέων διανομής (χαρτογράφηση) που με δική σας ευθύνη δεν με συμπεριλάβατε, όπως όλους τους συναδέλφους μου στον ανασχεδιασμό, σας κατέθεσα αίτηση μου στις 28/11/2014 με αρ. πρωτ. 909 με την οποία ζητώ την τοποθέτηση μου στο Αγροτικό δρομολόγιο 545, την οποία δικαιούμαι με βάση την αρχαιότητα και σημειώνω ότι ο κλάδος δεν θα χάσει έναν ακόμη ταχυδρόμο. Δυστυχώς μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση στο αίτημα μου.

Σας σημείωνα στην αίτηση μου ότι “μπορώ να ανταποκριθώ απόλυτα στην εκτέλεση αγροτικού δρομολογίου, γιατί δεν απαιτεί περπάτημα”.

Κύριε Προϊστάμενε είμαι υποχρεωμένος να σας επισημάνω και γραπτά πλέον τα παρακάτω .

ü      Γνωρίζεται ότι πρόσφατα από 19/11/2014 απουσίαζα με αναρρωτική άδεια 20 ημερών, για λόγους που έχουν σχέση με τους ισχυρισμούς μου και ότι οι συγκεκριμένοι λόγοι υγείας μου στερούν την δυνατότητα και επιθυμία να εκτελώ το έργο της αστικής διανομής.

ü      Στο αίτημα μου προς εσάς, αλλά και σε ανωτέρους, μέχρι να πάρω απαλλαγή έργου από την αρμόδια επιτροπή να τύχω και εγώ της ίδιας – ίσης μεταχείρισης όπως και άλλοι συνάδελφοί μου –και ορθά συμβαίνει αυτό- να εκτελώ το έργο ταξινόμου. Η απάντηση ήταν, ότι “αυτό δυστυχώς δεν μπορεί να ισχύσει για εσένα!!!”.

Μετά από όλα αυτά, θέλω να σας πληροφορήσω ότι ενισχύονται οι ισχυρισμοί μου για την πολιτική και συνδικαλιστική μου δίωξη, η οποία έχει ξεκινήσει μετά την παραίτηση μου από Αντιπρόεδρος της ΠΟΣΤ και μέλος της Ε.Ε., διαφωνώντας συνδικαλιστικά επιχειρησιακά και πολιτικά. Τους λόγους ανακοίνωσα τότε, σε ολόκληρο τον Ταχυδρομικό κόσμο της χώρας με ανοιχτή επιστολή παραίτησης.

Επειδή λοιπόν πέραν της υποχρέωσης μου να προστατέψω την τιμή και υπόληψη μου απέναντι σε αυτή την δίωξη, που κατά την γνώμη μου σήμερα “υπερβαίνει τα εσκαμμένα”  και στρέφεται και κατά της υγείας μου. Σας καθιστώ λοιπόν υπεύθυνο για οποιαδήποτε υποτροπή της, η οποία μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη και μόνιμη βλάβη.

 

Αθανάσιος Τούσης Δ0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου