Σε μια προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει το επιχειρηματικό του μοντέλο, το Ισπανικό ταχυδρομείο Correos παρουσίασε το πρώτο «Post Shop» που βρίσκεται στην οδό Orense Νο 55 της Μαδρίτης. Αυτός ο νέος χώρος, δημιουργήθηκε με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη με διαφορετική μεταχείριση από το πρώτο λεπτό, με βελτιωμένες διαδικασίες και λιγότερη γραφειοκρατία.
Σύμφωνα με τα λόγια του Todd Hooper, επικεφαλής του ταχυδρομικού δικτύου: Το «Post Shop» είναι το «εργαστήριο» του ταχυδρομείου στη δέσμευσή του για καινοτομία. Θα δοκιμάσει την προσφορά νέων υπηρεσιών, οι οποίες θα ποικίλουν ανάλογα με την αποδοχή του πελάτη. Ως εκ τούτου, τα νέα καταστήματα δεν θα έχουν ένα κλειστό κατάλογο προϊόντων, αλλά αυτά θα ανανεώνονται συνεχώς. Η ιδέα είναι να καινοτομούν όλο το χρόνο, κάθε μέρα, για να προετοιμαστούν και να προσαρμοστούν στις ανάγκες των πελατών, σχηματίζοντας ένα χαρτοφυλάκιο ευέλικτων υπηρεσιών και, πάνω απ “όλα, σχετικών με την καθημερινή ζωή των πελατών».
Η κυριότερη καινοτομία είναι η άμεση προσέγγιση προς τους πελάτες από το πρώτο λεπτό, με τη μείωση της γραφειοκρατίας και με την εξάλειψη των εντύπων. Έτσι, είναι οι ίδιοι οι πελάτες οι οποίοι ετοιμάζουν τις αποστολές τους, χρησιμοποιώντας tablets που τους διατίθενται, με τη συμβουλή των εργαζομένων, είτε εξυπηρετούνται κατευθείαν από τον πάγκο.
Αυτό το κατάστημα θα έχει διευρυμένο και συνεχές ωράριο 10:00 – 21:00 και θα παρέχει όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα διάφορες υπηρεσίες (ΑΤΜ, αποστολή και παραλαβή δεμάτων μέσω του Homepaq και αλληλογραφίας από ταχυδρομικά κουτιά).
Αυτό το νέο σχέδιο αποσκοπεί επίσης στη βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων των γραφείων. Η πρόβλεψη αυτή ταιριάζει απόλυτα με έναν από τους στρατηγικούς στόχους του Σχεδίου Δράσης 100-300-1.500, που έχει ως στόχο να μετατρέψει το ταχυδρομείο στον μεγαλύτερο πάροχο φυσικού, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεμάτων της ισπανικής αγοράς. Αυτή η γραμμή είναι η δέσμευση για την προώθηση των εμπορικών δυνατοτήτων του δικτύου των περίπου 2.400 ταχυδρομικών γραφείων που προσφέρουν πλήρη γεωγραφική κάλυψη.
Το νέο κατάστημα, το οποίο αναμένεται να ακολουθήσουν 50 νέα για το επόμενο έτος, θα συνυπάρχει και θα συμπληρώσει τα παραδοσιακά γραφεία.
Πρωτοποριακός σχεδιασμός
Ο πρωτοποριακός σχεδιασμό, του «Post Shop» έχει διακόσμηση που βασίζεται σε μπλε και γκρι χρώμα, έμμεσο φως και λευκά έπιπλα, για να δώσει την εντύπωση της ευρυχωρίας και της φωτεινότητας και παρουσιάζει μια ποικιλόμορφη προσφορά που υπερβαίνει τα ταχυδρομικά δέματα και υπηρεσίες.
Ο πρωτοποριακός σχεδιασμό, του «Post Shop» έχει διακόσμηση που βασίζεται σε μπλε και γκρι χρώμα, έμμεσο φως και λευκά έπιπλα, για να δώσει την εντύπωση της ευρυχωρίας και της φωτεινότητας και παρουσιάζει μια ποικιλόμορφη προσφορά που υπερβαίνει τα ταχυδρομικά δέματα και υπηρεσίες.
Υπό την έννοια αυτή, το κατάστημα διαθέτει ξεχωριστές βιτρίνες για χαρτικά, συσκευασίες «Πράσινη Γραμμή», υπηρεσίες BanCorreos, τηλεφωνίας και τηλεπικοινωνιών, με τις τελευταίες εξελίξεις σε αξεσουάρ και προϊόντα.
Ειδική μνεία για τη «Γωνιά του Συλλέκτη», όπου εκτίθενται Φιλοτελικά βιβλία, οι τελευταίες εκδόσεις γραμματοσήμων και μια εντυπωσιακή ιστορική επίδειξη, με μικρογραφίες γραμματοκιβωτίων, φορτηγά παιχνίδια ή αναπαραγωγές προσφιλών παλαιών καρτ-ποστάλ.
πηγή : Correos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου