20/11/2014
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Η κατάσταση με την έλλειψη προσωπικού έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Τα
κενά στη διανομή, αλλά και τα νέα που δημιουργούνται μέρα με την ημέρα, λόγω
αναρρωτικών αδειών και συνταξιοδοτήσεων, έχουν καταστήσει αφόρητη την
καθημερινή προσπάθεια, κάτω από δύσκολες συνθήκες, για διανομή με την
απαιτούμενη ποιότητα ταχυδρομικών υπηρεσιών από τους ταχυδρόμους.
Η
εντατικοποίηση της δουλειάς, η μεγάλη προσπάθεια των συναδέλφων να μηδενίσουν
τον όγκο της αλληλογραφίας και το γεγονός ότι δεν αντέχουν επιπλέον βάρος και
πίεση, δεν μας αφήνει περιθώρια για μια νέα χαρτογράφηση.
Η
κωλυσιεργία σχετικά με την πρόσληψη εποχικού προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ, ενώ υπάρχει
σχετική απόφαση για 645 θέσεις, σε συνδυασμό με την προγραμματισμένη συνάντηση
μεταξύ της Διοίκησης του ΕΛΤΑ και των τεσσάρων Σωματείων ταχυδρόμων, Αθηνών,
Θεσσαλονίκης, Πάτρας και Πειραιά, με
θέμα τη μείωση των τομέων διανομής κατά 20 %-25%, μας προβληματίζει και μας κάνει να ανησυχούμε
για την επόμενη μέρα.
Ζητάμε
να καλυφθούν τα κενά με νέες προσλήψεις.
Να
καταθέσουν αίτηση επαναχαρτογράφησης, πραγματικής όμως και όχι άσκηση επί
χάρτου, όσοι συνάδελφοι πιστεύουν , και προφανώς έχουν δίκιο , ότι οι τομείς
τους είναι τεράστιοι , μετά από την τελευταία πλασματική χαρτογράφηση.
Να
μη μετακινηθεί κανένας συνάδελφος χωρίς τη θέλησή του.
Να
μην πιεσθεί κανένας συνάδελφος, με σκοπό την διανομή ανεκτέλεστου τομέα, ούτε
με υπερωριακή αποζημίωση.
Να καταφύγουμε
στη Δικαιοσύνη για αυθαίρετες μειώσεις των τομέων.
Ο
διάλογος με τη Διοίκηση να είναι ουσιαστικός. Τα σημεία επαφής, οι πραγματικοί
χρόνοι παράδοσης απλής και συστημένης αλληλογραφίας, οι ιδιαιτερότητες πολλών
περιοχών, ο αποχαρακτηρισμός των
μηχανοκίνητων τομέων που είναι καθαρά αστικοί, ώστε να φανούν οι χρόνοι
μετάβασης και επιστροφής, πρέπει να είναι μερικά από τα ζητήματα που θα
συζητηθούν. Και όλα αυτά για να μπορούμε να μιλάμε για τήρηση κανονισμού
διανομής και για αξιοπρεπή εξυπηρέτηση πελατών.
Σκοπός
μας από δω και μπρος είναι να μη χάσουμε το ανθρώπινο και κοινωνικό μας
πρόσωπο. Να πάψουν μερικοί να μας βλέπουν μόνο ως μισθολογικό κόστος.
Το
φιλότιμο των ταχυδρόμων εξαντλήθηκε και δεν ξεχνάμε ότι έγιναν δύο
χαρτογραφήσεις, το 2011 και το 2013. Επίσης δεν ξεχνάμε ότι πλέον δεν παίρνουμε
την άδεια μας βάση προγραμματισμού, αλλά και χωρίς αντικατάσταση.
Δεν
θα γίνουν οι διανομείς, για άλλη μια φορά, ο μοναδικός στόχος της Διοίκησης
προκειμένου να μειωθούν τα έξοδα του
οργανισμού.
Δεν
συμφωνούμε με καμιά νέα χαρτογράφηση γιατί απλά είναι ανθρωπίνως αδύνατο.
Για τη Ενωτική Κίνηση Εργαζομένων ΕΛΤΑ
[www.eke-elta.blogspot.gr]
Τζελάλης Κώστας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου