Παρά την απότομη αύξηση των ψηφιακών επικοινωνιών τα τελευταία χρόνια, το ταχυδρομείο εξακολουθεί να διατηρεί μια ισχυρή σχέση με τους αποδέκτες αλληλογραφίας. Προηγούμενη εργασία από το Γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή (OIG) της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ, USPS, αποκαλύπτει ότι το ταχυδρομείο είναι ένα κρίσιμο κομμάτι μιας omnichannel στρατηγικής (πολλών καναλιών)...
η οποία παρέχει στους καταναλωτές μια απρόσκοπτη και σημαντική εμπειρία σε μια ποικιλία καναλιών αγορών και παρέχει στους εμπόρους μια πλούσια πηγή χρήσιμων πληροφοριών.
Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι διαφημιστικές εκστρατείες πρέπει να ανταγωνίζονται για την προσοχή των αποδεκτών της διαφήμισης, καθώς οι άνθρωποι εκτίθενται σε εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες διαφημίσεις σε καθημερινή βάση. Για να δώσουν στους καταναλωτές όλων των ηλικιών διαφημιστικά μηνύματα που είναι σχετικά, ενδιαφέροντα και δυναμικά, οι αποστολείς αλληλογραφίας μπορούν να ενσωματώσουν μια σειρά από καινοτομίες στα ταχυδρομικά αντικείμενα τους. Αυτές οι καινοτομίες μπορούν να επιτρέπουν το μήνυμα μάρκετινγκ να ξεχωρίσει, είτε παρέχοντας επιπλέον περιεχόμενο σε έναν εύκολα προσβάσιμο ψηφιακό χώρο, ενσωματώνοντας πρακτικό ηλεκτρονικά μέσα στο ταχυδρομικό αντικείμενο, ή χρησιμοποιώντας μοναδικά υλικά και σχεδιασμό για να αποσπάσουν την προσοχή του αναγνώστη.
Η παρούσα εργασία παρέχει μια επισκόπηση των δέκα καινοτομιών στην αλληλογραφία που κυμαίνονται από τα συνήθη και ευρέως γνωστά εργαλεία, έως κάποια που είναι ακόμη αναδυόμενα και βρίσκονται στο στάδιο της έρευνας και ανάπτυξης. Ο Γενικός Επιθεωρητής (OIG) της Ταχυδρομικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ ρώτησε εταιρείες που δημιουργούν και στηρίζουν αυτές τις καινοτομίες για να μάθει περισσότερα γι” αυτές και τι μπορούν να κάνουν για να ενισχύσουν μια εκστρατεία μέσω ταχυδρομείου. Αυτές οι καινοτομίες μπορεί να έχουν πιο αποτελεσματική συμμετοχή των πελατών και να αναμένουν μια θετική απάντηση, είτε να θέλουν τη γνώμη του παραλήπτη ή κάνουν μετρήσεις των πωλήσεων.
Κάθε σελίδα του παρόντος εγγράφου αναδεικνύει μια ξεχωριστή καινοτομία και περιλαμβάνει πληροφορίες, που ένας ταχυδρομικός εταίρος ίσως θέλει να γνωρίζει πριν επενδύσει σε μια νέα τεχνολογία, όπως τιμή, ποσοστά ανταπόκρισης, πώς φτιάχτηκε η καινοτομία, πώς χρησιμοποιείται, περιπτωσιολογικές μελέτες, επιδείξεις, και τι είδους γνώση αποκτά ο αποστολέας από τις απαντήσεις. Η έκθεση οργανώνει αυτές τις καινοτομίες σε μία από τις ακόλουθες τρεις κατηγορίες:
- Διασυνδεδεμένη αλληλογραφία (Connected mail), που μέσω της χρήσης μιας κινητής συσκευής ή υπολογιστή, συνδέει παραλήπτες σε μια ψηφιακή εμπειρία που επιτρέπει οι χρήστες να επιλέξουν τον τρόπο που θα ήθελαν να συνδεθούν με το προϊόν.
- Ηλεκτρονική αλληλογραφία (Electronic mail), που περιλαμβάνει ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό εξάρτημα, όπως μια οθόνη βίντεο.
- Διαστατική αλληλογραφία (Dimensional mail), που περιλαμβάνει καινοτομίες που μετατρέπουν τα ταχυδρομικά αντικείμενα, είτε με τη χρήση μη παραδοσιακών μελανιών, υλικών, ή σχεδίων.
Η χρήση καινοτομιών στην αλληλογραφία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που επισημαίνονται στο παρόν έγγραφο, ενισχύει την αποτελεσματικότητα και την αξία του ταχυδρομείου τόσο για τον αποστολέα όσο και για τον παραλήπτη. Αυτές οι καινοτομίες μπορούν να επιτρέψουν στους αποστολείς να τραβήξουν καλύτερα την προσοχή των πελατών τους, παρέχουν περισσότερες πληροφορίες από ότι μπορεί να συμβεί με μια τυπική αλληλογραφία, δημιουργήσετε μια στιγμιαία, εύκολη στη χρήση εμπειρία αγοράς και να λάβουν ανατροφοδότηση σχετικά με το πώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με το ταχυδρομικό αντικείμενο. Οι αποστολείς θα μπορούσαν επίσης να επωφεληθούν από την αυξημένη ευαισθητοποίηση της επωνυμίας, ενώ οικοδομούν εταιρική υπεραξία.
Τα καινοτόμα ταχυδρομικά αντικείμενα μπορούν επίσης να παρέχουν αξία στους παραλήπτες, καθώς μπορούν να τους δώσουν τον έλεγχο της διαφημιστικής εμπειρίας στην οποία συμμετέχουν. Πολλές από αυτές τις καινοτομίες παρέχουν διεξόδους για στιγμιαία πρόσβαση σε πληροφορίες από περισσότερα προϊόντα ή εταιρείες. Μπορούν επίσης να παρέχουν κουπόνια, συμμετοχή σε διαγωνισμό, σε πραγματικό χρόνο οδηγίες για το πλησιέστερο κατάστημα, παιχνίδια, ή αποκλειστική προεπισκόπηση των νέων προϊόντων. Ο στόχος αυτών των καινοτομιών είναι να δεσμεύουν και να ενημερώνουν τους δικαιούχους. Αυτό θα μπορούσε να είναι σε μορφή έξτρα περιεχομένου, όπως ένα online παιχνίδι, ή κάτι για το ψυγείο ή το γραφείο ή να δώσουν στα παιδιά τους. Υψηλότερης ποιότητας ταχυδρομικά αντικείμενα μπορεί να κάνουν τον παραλήπτη να αισθανθεί πως χαίρει της εκτίμησης του αποστολέα.
Αυτό η έκθεση έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις διάφορες καινοτομίες στην αλληλογραφία και να δώσει στους αναγνώστες αρκετές πληροφορίες για κάθε καινοτομία, ώστε να τους βοηθήσει να σκεφτούν για το πώς μπορούν να ενσωματώσουν αυτές τις καινοτομίες στις δικές τους επικοινωνιακές εκστρατείες.
πηγή : USPS-OIG
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου