Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Τα ταχυδρομεία ή καινοτομούν ή πεθαίνουν

upu post expo 2014Ο Γενικός Διευθυντής της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Ένωσης UPU, Bishar Hussein, ανοίγοντας το 13ο ετήσιο Παγκόσμιο Ταχυδρομικό Επαγγελματικό της UPU, στο περιθώριο του POST-EXPO 2014 στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, είπε... «Τα ταχυδρομεία σε όλο τον κόσμο πρέπει να εμφανίζουν την ίδια πρωτοποριακό πνεύμα που ανέκαθεν δείχνουν και να αξιοποιήσουν τη δύναμη της καινοτομίας για την προσαρμογή στις νέες ανάγκες επικοινωνίας των πελατών».
«Η καινοτομία δεν αφορά μόνο για τις νέες τεχνολογίες, πρόκειται για μια αλλαγή νοοτροπίας, καθώς και την εξεύρεση νέων και δημιουργικών λύσεων, που θα καλύψουν τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών», δήλωσε ο Χουσεΐν, επικεφαλής της ειδικευμένης υπηρεσίας των Ηνωμένων Εθνών για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Η μη επίτευξη αυτού του στόχου θα έχει συνέπειες για τους ταχυδρομικούς φορείς, τόνισε. «Δεν υπάρχει πίστη σε εμπορικά σήματα, εκτός αν μπορείτε να παρέχετε την υπηρεσία που οι πελάτες θέλουν», είπε.
Επίσης, στο άνοιγμα του φόρουμ, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου PostNord, Hakan Ericsson, δήλωσε πως η καινοτομία στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών ήταν απαραίτητη για να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Είπε ότι η καινοτομία ήταν απαραίτητη για την PostNord, ώστε να γίνει η εταιρεία που ήθελε να γίνει.
«Πρέπει να αναπτύξουμε μια νέα εταιρεία και να πάψουμε να είμαστε μια ταχυδρομική εταιρεία με μια επιχείρηση logistics, αλλά μια εταιρεία logistics με ταχυδρομική δραστηριότητα», είπε.
Η PostNord δημιουργήθηκε το 2009 από την ιστορική συγχώνευση της Σουηδικής Posten και των Ταχυδρομείων της Δανίας, η οποία ο Ericsson λέει, πως επέτρεψε στην εταιρεία να αποκτήσει μια μεγαλύτερη περιφερειακή αγορά και να δημιουργήσει οικονομίες κλίμακας.
 
Τραπεζικές λειτουργίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Τόσο ο Χουσεΐν όσο και ο Ericsson συμφώνησαν, ότι το Διαδίκτυο δημιούργησε ευκαιρίες για τα ταχυδρομεία σε όλο τον κόσμο, δίνοντας αφορμή για την ανάπτυξη της επιχείρησής του ηλεκτρονικού εμπορίου e-commerce. Εδώ, ο Ericsson δήλωσε ότι η εταιρεία του «σκεφτόταν έξω από τα συνηθισμένα» πλησιάζοντας όλο και πιο κοντά στους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Είπε, ότι η PostNord έφτιαξε ένα νέο κέντρο logistics για ένα σημαντικό Νορβηγό e-λιανοπωλητή, ο οποίος θα συντονίζει τις περισσότερες από τις επιχειρήσεις προμήθειας και διανομής του από εκεί.
Από την πλευρά του, ο Χουσεΐν, δήλωσε πως η UPU εργάστηκε σκληρά για να βελτιώσει τις διαδικασίες που είναι απαραίτητες για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλο τον κόσμο. Εργάστηκε, για παράδειγμα, για τη δημιουργία μίας νέας διεθνούς υπηρεσίας για την επιστροφή των εμπορευμάτων, την οποία τα ταχυδρομεία μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες και e-εμπόρους λιανικής πώλησης. Η έλλειψη μιας τέτοιας υπηρεσίας έχει θεωρηθεί ως ένα σημαντικό εμπόδιο για τους καταναλωτές που αγοράζουν από τις online πλατφόρμες που βρίσκονται εκτός της χώρας τους.
Ο κεντρικός ομιλητής, επιχειρηματίας Moses Ma, δήλωσε ότι, με την τεχνολογία να εξελίσσεται τόσο γρήγορα, ήταν δύσκολο για τα ταχυδρομεία να προβλέψουν τον αντίκτυπο του Διαδικτύου για τις επιχειρήσεις τους στο πολύ μακρινό μέλλον. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα ταχυδρομεία πρέπει να παραμείνουν παθητικά. Συμβούλεψε τα ταχυδρομεία να βγούμε από τη ζώνη άνεσής τους, να θέσουν πολλά ερωτήματα, να πειραματιστούν όσο το δυνατόν περισσότερο και να μην έχουν το φόβο της αποτυχίας.
Το τριήμερο Παγκόσμιο Ταχυδρομικό Επιχειρηματικό Forum φέρνει τους ταχυδρομικούς ηγέτες, τις ρυθμιστικές αρχές, τους προμηθευτές και άλλους ενδιαφερόμενους να διερευνήσουν τις διάφορες πτυχές της καινοτομίας, μεταξύ άλλων στους τομείς των νέων προϊόντων και υπηρεσιών και διαδικασιών, της νομοθετικής ρύθμισης και των ταχυδρομικών επιχειρηματικών μοντέλων.
 
πηγή : UPU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου