Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Οι σωτήρες μας......αναρτήθηκε από ΠΑΚ ΕΛΤΑ

Του Ταξινόμου
Μετά τα δώρα, οι πρόσθετες αμοιβές. 
Κάθε τόσο κι ένα δίλημμα.
Αν δε κόψουμε αυτά, θα κόψουμε μισθούς.
Το θέλετε; Διαλέξτε…
Αυτό είναι τα μονότονα επιχειρήματα των σωτήρων μας.  
Έχει κόστος η σωτηρία, τίποτα ....
δεν είναι τζάμπα.
Υπάρχουν πάντα «κάποιοι αόρατοι» εχθροί που βάζουν εμπόδια.
Δεν έχουν όνομα, αλλά υπονοούνται, είναι δεξιοί κατά κανόνα - οι πασόκοι είναι εξ ορισμού καλοί - είναι χαμηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου, που θέλουν να μας βάλουν στο ενιαίο, να ξεπουλήσουν τον ΕΛΤΑ, να…,  να…, να......
Ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ δεν τα πιστεύει αυτά, είναι σοσιαλιστής και το δείχνει.  Ούτε και η κυβέρνηση τα γνωρίζει, ούτε τα έχει ψηφίσει.
Γι αυτό, οι σωτήρες, δεν ασχολούνται ποτέ με την κυβέρνηση και την πολιτική της.
Φωνάζουν όλοι οι άλλοι που δεν καταλαβαίνουν και θέλουν την καταστροφή.
Οι σωτήρες ανήκουν στις δυνάμεις της ευθύνης!
Ευτυχώς  υπάρχει ο καλός υπουργός μας, βεβαίως-βεβαίως, αυτός που δεν διάβασε το μνημόνιο αλλά το ψήφισε με κλειστά μάτια, αυτός που, από το Μεγάλο και φιλόξενο κανάλι της κυβέρνησης, αποκάλυψε  στο πανελλήνιο την πρόταση της ΠΟΣΤ,  «να μας κόψει όσα θέλει» - έτσι ακριβώς το είπε - αυτός όμως αγαπά το Ταχυδρομείο και όλους εμάς, παρεμβαίνει  ως από μηχανής θεός και μας σώνει !
Και οι σωτήρες συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο.
Και ο ακρωτηριασμός του Ταχυδρομείου και των δικαιωμάτων μας συνεχίζεται.


Πριν ένα χρόνο, με το μοναδικής έμπνευσης - έτσι έλεγαν - crash program, μας πήραν τα δώρα, όσα βέβαια απέμειναν από την κυβερνητική επιδρομή.
Μας είπαν πως είναι για το καλό μας. Πως δεν θα χρειαστούν άλλες περικοπές προκειμένου να κλείσουμε στο τέλος του 2014 με κέρδη!
Ευτυχώς που δεν υποσχέθηκαν να τα μοιράσουν στους εργαζόμενους!
Κάτι σαν το κοινωνικό μέρισμα! Συγκρατήθηκαν.
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες, λέει η λαϊκή παροιμία.
Έγραψαν και είπαν πολλά!
Από όσα περιέγραφε το «Ευαγγέλιο», υλοποιήθηκαν μόνο οι περικοπές των δώρων και το κλείσιμο γραφείων, τίποτα άλλο.
Όσοι τότε αντέδρασαν, φώναξαν και έγραψαν, πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι μια νεοφιλελεύθερη  έκθεση ιδεών, που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην συρρίκνωση και τον τεμαχισμό του ΕΛΤΑ, χλευάσθηκαν.
Όσοι απέδειξαν με στοιχεία, πως τα νούμερα δεν βγαίνουν, χαρακτηρίστηκαν υπονομευτές και εχθροί του Ταχυδρομείου.
Ένα χρόνο μετά, αφού το πρόγραμμα αποδείχτηκε φιάσκο, ήρθε η σειρά των προσθέτων αμοιβών.Μιλάμε για αυτές που αφορούν την ομαλή παραγωγική διαδικασία.
Όχι πως δεν υπήρχαν υπερβολές και ρουσφετάκια. Το αντίθετο μάλιστα.
Υπάρχουν όμως πολλά ερωτήματα, που χρειάζονται και απαντήσεις.
Η διοίκηση ενέγραψε στον προϋπολογισμό κονδύλι 7.500.000 για πρόσθετες αμοιβές. Έξι μήνες μετά θέλει να τις μειώσει!
Τόσο σωστές προβλέψεις έκανε;
Οι οικονομολόγοι της ΠΟΣΤ δεν το κατάλαβαν;
Ποιους αφορά αυτό το ποσό;
Πως ακριβώς κατανέμεται;
Μοιράζονται άσκοπα υπερωρίες και νυχτερινά;
Χρειάζονται οι πρόσθετες αμοιβές ή κακώς υπάρχουν;
Ποιος έχει την ευθύνη; Θα αναζητηθεί; Θα δώσει λόγο κάποιος;


ΑΜΝΗΣΙΑ  ή  ΑΓΝΟΙΑ

Η διακίνηση της αλληλογραφίας, όπως σχεδιάστηκε το 1985, στηρίχθηκε στην νυχτερινή διακίνηση των αποστολών. Αυτό προϋπέθετε νυχτερινή λειτουργία των κομβικών κέντρων, αυτοκίνητα, δρομολόγια κτλ. Κατά συνέπεια ένας μεγάλος αριθμός Συναδέλφων ήταν υποχρεωμένοι να δουλεύουν νύχτα, γιατί  στόχος ήταν η ποιότητα και το Χ+1. Στόχος που επιτεύχθηκε σε μεγάλο βαθμό (μην βλέπετε σήμερα που κανείς δεν ενδιαφέρεται για την ποιότητα και τις συνέπειες της πτώσης της!).
Έτσι προέκυψαν τα περίφημα νυχτερινά, που σήμερα έχει στοχοποιήσει η διοίκηση, δυστυχώς  με πρόταση της  ΠΟΣΤ.
Συνεπώς δεν είναι κάποια κοινωνική παροχή, όπως διαρρέουν, αλλά νυχτερινή εργασία που πληρώνεται επιπλέον, όπως προβλέπεται από την εργατική νομοθεσία και συμβαίνει παντού.
Όποιος δεν δούλεψε ποτέ νύχτα, δεν μπορεί να το καταλάβει.
Το 1991 η τότε διοίκηση του στρατηγού, ανέστειλε τη νυχτερινή λειτουργία για λόγους οικονομίας, όπως είπε. Τα αποτελέσματα θα τα θυμούνται, όσοι δεν έχουν μνήμη χρυσόψαρου.
Ας μην επαναφέρουν λοιπόν τα επιχειρήματα και την πρακτική εκείνη.
Ούτε να υπερασπίζονται με τέτοιο πάθος τον κ. Σύμβουλο.
Είναι πασίγνωστες οι νεοφιλελεύθερες απόψεις του.
Το απέδειξε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα πρακτορεία και την καθημερινή εκχώρηση έργου σε εργολάβους. Έπεται η συνέχεια.
Στο στόχαστρο τώρα είναι οι νυχτερινές βάρδιες. Κοστίζουν πολύ, λένε.
Οι εταιρείες με τους ενοικιαζόμενους, το σύγχρονο δουλεμπόριο, στοιχίζουν το ένα τρίτο. Αυτό είναι το επιχείρημα.
Σε αυτό το πνεύμα ο οργανωτικός, που παίζει και τα οικονομικά, εκτός των άλλων, στα δάκτυλα, ανέλαβε με ιδιαίτερο ζήλο να υπερασπιστεί τις περικοπές.
«Δική μας πρόταση είναι», είπε με καμάρι.
Έθεσε και διλήμματα:
«Θέλετε άδειες; Αν ναι, θα έρθουν ενοικιαζόμενοι και  θα τους πληρώσετε εσείς!»
«Θέλετε να κόψουμε μισθούς ή νυχτερινά;»
Επικαλέσθηκε δημόσια το κόστος της εταιρίας, σε σχέση με αυτό του ΕΛΤΑ, άρα καλώς παραχωρείται το έργο.
Και ο κατήφορος συνεχίζεται.
Αποκάλυψε για μια ακόμα φορά τους σκοτεινούς εχθρούς που βάζουν εμπόδια.
Είναι αυτοί που πάνε στα δικαστήρια (οδηγοί), αμφισβητώντας τους μνημονιακούς νόμους και δικαιώνονται!
Αυτοί θα βουλιάξουν το Ταχυδρομείο, κραύγαζε.
Αυτός δεν θα το έκανε ποτέ!
Τέτοιος συνδικαλισμός. Τέτοια μετάλλαξη!
Ποιος θα μας σώσει από τέτοιους σωτήρες;

Η ηγεσία της ΠΟΣΤ, γνωρίζει πολύ καλά το μέσο όρο ηλικίας των Συναδέλφων. Σε αυτούς στηρίχθηκε το Ταχυδρομείο χρόνια ολόκληρα.
Ας μην επικαλείται συνεχώς το μισθολογικό κόστος.  Κάποτε ήταν χαμηλόμισθοι.
Εκτός κι αν σήμερα ανοίξουν ένα σύγχρονο Καιάδα να τους πετάξουν.
Σε κάθε περίπτωση όμως ας θυμούνται: 
Τα άλογα δεν τα σκοτώνουν όταν γεράσουν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου