Τη διαδικασία πώλησης των δύο Airbus 340 εκκινεί το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, όπως έγινε γνωστό σήμερα. Τα δύο αεροσκάφη –ανήκαν αρχικά σε «οικογένεια» 4 αεροσκαφών από τα οποία ... τα δύο πωλήθηκαν στην Apollo Aviation- παραμένουν στα αζήτητα τα τελευταία χρόνια. Ως αποτέλεσμα, η συντήρησή τους έφτασε να κοστίζει στο ελληνικό δημόσιο 100.000 ευρώ ανά μήνα, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση της διυπουργικής επιτροπής σχετικά με τη διατήρηση των δύο Airbus, από 15 Απριλίου 2013 έως 16 Μαΐου 2014 το Δημόσιο κατέβαλε συνολικά 790.500 ευρώ.
Ας σημειωθεί ότι η ελληνική πολιτεία αναζητούσε αγοραστές από τα τέλη του 2009 για τα συνολικά τέσσερα αεροσκάφη Airbus 340 - 400 της πρώην Ολυμπιακής, τα οποία όμως, κατάφερε να πουλήσει το 2011 στην Apollo Aviation.
Συγκεκριμένα, απόφαση της διυπουργικής επιτροπής του 2011 προέβλεπε την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών στους Αμερικανούς της Apollo προς 40 εκατ. δολάρια. Τα δύο από αυτά είχαν μετατραπεί τότε σε σκραπ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος για λογαριασμό της Apollo, διαδικασία που επέτρεψε στο δημόσιο να εισπράξει περίπου 18-20 εκατ. δολάρια.
Τα υπόλοιπα δύο -αυτά για τα οποία ξεκινά σήμερα η διαδικασία πώλησης- είχε αποφασιστεί να αποσυναρμολογηθούν σε μεταγενέστερο διάστημα. Διαδικασία που καθυστέρησε, με αποτέλεσμα η Apollo να ζητήσει την μείωση του τιμήματος λόγω απομείωσης της αξίας των αεροσκαφών. Εν τέλει, η Apollo κατήγγειλε τη σύμβαση και γι’ αυτό η ελληνική πολιτεία βάζει εκ νέου «πωλητήριο» στα δύο αυτά αεροπλάνα.
Ας σημειωθεί ότι η ελληνική πολιτεία αναζητούσε αγοραστές από τα τέλη του 2009 για τα συνολικά τέσσερα αεροσκάφη Airbus 340 - 400 της πρώην Ολυμπιακής, τα οποία όμως, κατάφερε να πουλήσει το 2011 στην Apollo Aviation.
Συγκεκριμένα, απόφαση της διυπουργικής επιτροπής του 2011 προέβλεπε την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών στους Αμερικανούς της Apollo προς 40 εκατ. δολάρια. Τα δύο από αυτά είχαν μετατραπεί τότε σε σκραπ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος για λογαριασμό της Apollo, διαδικασία που επέτρεψε στο δημόσιο να εισπράξει περίπου 18-20 εκατ. δολάρια.
Τα υπόλοιπα δύο -αυτά για τα οποία ξεκινά σήμερα η διαδικασία πώλησης- είχε αποφασιστεί να αποσυναρμολογηθούν σε μεταγενέστερο διάστημα. Διαδικασία που καθυστέρησε, με αποτέλεσμα η Apollo να ζητήσει την μείωση του τιμήματος λόγω απομείωσης της αξίας των αεροσκαφών. Εν τέλει, η Apollo κατήγγειλε τη σύμβαση και γι’ αυτό η ελληνική πολιτεία βάζει εκ νέου «πωλητήριο» στα δύο αυτά αεροπλάνα.
πηγή : Capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου