Επιτεύγματα σε πέντε στρατηγικούς τομείς
Ο μετασχηματισμός της εταιρείας σύμφωνα με το σχέδιο δράσης διαρθρώνεται γύρω από πέντε στρατηγικούς άξονες : την αποτελεσματική διαφοροποίηση της δραστηριότητας και των εσόδων για να ξεπεραστεί η εξάρτηση από τις παραδοσιακές ταχυδρομικές δραστηριότητες, την αποδοτικότητα της επιχείρησης, την επιχειρησιακή βελτιστοποίηση για να μεγιστοποιηθεί η μεγάλη δύναμη που αντιπροσωπεύει το εκτεταμένο δίκτυο γραφείων και η διανομή ταχυδρομικών υπηρεσιών, το εσωτερικό οργανωτικό μοντέλο ανάπτυξης για να βελτιωθεί η ευελιξία και η καινοτομία, που αποτελεί τον πέμπτο στρατηγικό τομέα.
Προκειμένου να προωθηθεί η διαφοροποίηση των εσόδων και των δραστηριοτήτων, έγινε προσπάθεια να αυξηθεί η παρουσία της εταιρείας στο χώρο του δέματος, ένα αναπτυσσόμενο τμήμα από την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το τελευταίο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση ήταν η μετονομασία της θυγατρικής ταχυμεταφορών Chronoexprés σε Correos Express, σχεδιάζοντας ένα χαρτοφυλάκιο πέντε προϊόντων κάτω από την κοινή ονομασία «Πακέτο».
Χάρη σε αυτές τις δράσεις το 2013 ο όγκος των δεμάτων που παραδίδονται αυξήθηκε πάνω από 20% και η πρόβλεψη είναι ότι το 2014 θα συνεχίσει με μια παρόμοια αύξηση.
Για να προωθήσει την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας, όπως απαιτεί η εφαρμογή του εν λόγω σχεδίου, το ταχυδρομείο προώθησε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα κατάρτισης των περισσότερων από 53.000 υπαλλήλων της εταιρείας με τους στρατηγικούς στόχους που επιδιώκονται, μέσω καινοτόμων εργαλείων όπως η πλατφόρμα e-learning ή η εφαρμογή του συστήματος της «Αξιολόγησης της Απόδοσης».
Στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας έχουν επίσης επιτευχθεί σημαντικά ορόσημα. Επιτεύχθηκε η πλήρης εφαρμογή μέσω κινητών συσκευών του Συστήματος Ασφαλούς Τηλεματικής κοινοποίησης, με την οποία μπορεί ο πελάτης να λάβει και να απαντήσει σε κοινοποιήσεις μέσω οποιασδήποτε συσκευής iOS ή Android με ασφάλεια και νομική εγκυρότητα.
Επίσης, έχουν μετατραπεί 2.400 ταχυδρομικά γραφεία σε πόρτα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, επιτρέποντας στους πολίτες να υποβάλουν έγγραφα σε ψηφιακή μορφή, από οποιοδήποτε γραφείο, σε φορείς της κεντρικής κυβέρνησης και σε πολλές άλλες υπηρεσίες που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα.
Επίσης, έχει ανακαινιστεί ο δικτυακός τόπος της εταιρείας, ο οποίος έχει μηνιαίως 2 εκατομμύρια προβολές και έχει μετατραπεί σε ένα επιπλέον κανάλι πωλήσεων. Εργαζόμαστε για τον εντοπισμό και την εφαρμογή νέων επιχειρηματικών μοντέλων που βασίζονται στις δύο νέες υπηρεσίες, φυσική και ψηφιακή ή ένα συνδυασμό και των δύο (όπως η εφαρμογή eCard , η οποία σας επιτρέπει να μετατρέψετε τις ψηφιακές φωτογραφίες σε κάρτες που φτάνουν στο φυσικό γραμματοκιβώτιο του παραλήπτη).
πηγή : Correos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου