Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Η αλληλογραφία δεν είναι τώρα η μεγαλύτερη πηγή των ταχυδρομικών εσόδων

gogreen-briefsendung-474 dhk post
Σε μια καθοριστική στιγμή στην ταχυδρομική ιστορία, τα έσοδα από μη ταχυδρομικές δραστηριότητες τώρα υπερισχύουν από τα έσοδα της αλληλογραφίας για τους ταχυδρομικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με μια νέα... μελέτη από την Accenture (NYSE: ACN). Καθώς ο όγκος αλληλογραφίας συνεχίζει να μειώνεται – πτώση κατά 78,5 δις τεμάχια, ή 21 τοις εκατό από το 2007 – η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι ταχυδρομικοί φορείς πρέπει να συνεχίσουν να διαφοροποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να επιδιώξουν επιθετικά ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να είναι κερδοφόροι.
Η έρευνα Επίτευξη υψηλής απόδοσης στην ταχυδρομική βιομηχανία : Accenture Research and Insights 2014 εντοπίζει τρεις τάσεις στον κλάδο: την ανάγκη να αγκαλιάσουν ψηφιακά κανάλια και κινητή τηλεφωνία, η διαφοροποίηση σε ευρεία κλίμακα είναι ο νέος κανόνας και η ανάπτυξη των δεμάτων ανοίγει το δρόμο για μελλοντικά κέρδη. Η αλλαγή του τοπίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες να κινηθούν προς τα εκεί.
Τα πορίσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο ετήσιο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Post και Parcel Services Conference στο Λονδίνο. Οι 25 ταχυδρομικές υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην έρευνα αντιπροσωπεύουν περίπου το 80 τοις εκατό του όγκου αλληλογραφίας του κόσμου.
«Παρ “όλες τις ειδήσεις για τον αφανισμό του ταχυδρομείου, βρήκαμε ότι η αλληλογραφία μπορεί να εξακολουθεί να είναι επικερδής. Οι ταχυδρομικοί οργανισμοί στην έρευνά μας, βλέπουν καλύτερες αποδόσεις στην αλληλογραφία από ότι στις διαφοροποιημένες υπηρεσίες τους «, δήλωσε ο Brody Buhler, ο παγκόσμιος διευθύνοντας σύμβουλος της ομάδας ταχυδρομικής βιομηχανίας της Accenture. »Μια καλά διοικούμενη μονάδα αλληλογραφίας και μια άριστη διαφοροποίηση είναι ισχυροί δείκτες της προσαρμοστικότητας και της ευελιξίας που απαιτείται για να είναι ένας ταχυδρομικός παίκτης επιτυχημένος σήμερα».
Ανάπτυξη μέσω Διαφοροποίησης
Η έρευνα δείχνει ότι οι μη ταχυδρομικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των δεμάτων, που αντιπροσωπεύουν το 52 τοις εκατό των συνολικών εσόδων των ταχυδρομικών οργανισμών, γίνονται όλο και πιο κερδοφόρες από ότι η αλληλογραφία. Ενώ η αλληλογραφία παραμένει ένα σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης, οι περισσότεροι ταχυδρομικοί οργανισμοί μετατρέπουν τις επιχειρήσεις τους σε υβριδικούς οργανισμούς με ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών – δέματα, logistics, τραπεζικά, ασφαλιστικά, ηλεκτρονικό εμπόριο και ψηφιακές δραστηριότητες. Οι επιτυχημένοι φορείς διαφοροποιούνται σε νέους επιχειρηματικούς τομείς. Σύμφωνα με την έρευνα, οι πέντε κορυφαίοι ταχυδρομικοί οργανισμοί – Singapore Post, τα Αυστραλιανά Ταχυδρομεία, Poste Italiane, bpost (Βέλγιο) και Austrian Post Group – ως ομάδα, πέτυχαν περισσότερο από 3 τοις εκατό αύξηση των εσόδων κατά τα τελευταία πέντε χρόνια με τη διαφοροποίηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.
 
 
Άλλα βασικά ευρήματα: 
Δέματα στη προσπάθεια για διάσωση : Τα έσοδα από τα δέματα αυξήθηκαν περίπου 4,8 τοις εκατό, μεταξύ του 2011 και του 2012, ελαφρώς ταχύτερα από την αύξηση του όγκου και εξακολουθούν να επωφελούνται από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που συνήθως αυξάνεται σε διψήφια ποσοστά στις περισσότερες χώρες.
Καινοτομία προϊόντος σε κλίμακα : Τα ταχυδρομεία συνεχίζουν να καινοτομούν γύρω από την αλληλογραφία για να ανακαλύψουν και να εφαρμόσουν λύσεις που μπορούν να επιβραδύνει την πτώση της. Η Austrian Post Group, για παράδειγμα, ξεκίνησε ένα νέο διαφημιστικό φάκελο αλληλογραφίας, Kuvert (στα γερμανικά φάκελος). Το προϊόν είναι μια νέα επιλογή συσκευασίας για φυλλάδια με ευκαιρίες διαφήμισης εντός και εκτός του φακέλου. 
Τα ψηφιακά κανάλια οδηγούν σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα: Το ψηφιακό – όχι ως προϊόν αλληλογραφίας – έχει μεγάλο αντίκτυπο στους ταχυδρομικούς οργανισμούς. Τα ψηφιακά κανάλια παίζουν μεγαλύτερο ρόλο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες δημιουργούν ψηφιακές λύσεις που επιτρέπουν την πληρωμή, την παροχή πρόσβασης σε μικρές επιχειρήσεις και δίνουν στους καταναλωτές τον έλεγχο της παράδοσης των online αγορών τους. Η Poste Italiane έχει μια ειδική λύση για το ηλεκτρονικό εμπόριο, την Poste eCommerce, η οποία δημιουργεί μια online λύση για τις ιταλικές μικρές επιχειρήσεις. Ο οργανισμός έχει διαπραγματευτεί συμφωνίες στην Ολλανδία, την Κίνα και τη Ρωσία, και δίνει στις ιταλικές επιχειρήσεις ευρύτερη πρόσβαση για τα προϊόντα τους.
Από τη δημοσίευση της πρώτης έκθεσης υψηλών ταχυδρομικών επιδόσεων το 2006, η Accenture έχει διεξάγει μια σε βάθος έρευνα της ταχυδρομικής βιομηχανίας. Χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία Accenture High Performance Business, η Accenture έχει επανεξετάσει και αξιολογήσει τη σχετική απόδοση των ταχυδρομικών οργανισμών. Ξεκινώντας με τους ταχυδρομικούς οργανισμούς από 16 χώρες και επεκτείνοντας την έρευνα ώστε να περιλαμβάνει 30  υπηρεσίες, ταχυδρομικές, λιανικών συναλλαγών και δεμάτων και τέσσερις εμπορικές επιχειρήσεις το 2014, η μελέτη παρέχει μια σφαιρική ανασκόπηση των κατευθύνσεων για υψηλές επιδόσεις στον τομέα των ταχυδρομείων.
 
 
πηγή : Accenture

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου