αποτελούσαν τον θεμέλιο λίθο αναστροφής της πτωτικής πορείας του ΕΛΤΑ και πως στο τέλος του 2014 ο Οργανισμός θα έμπαινε σε κερδοφορία.
Σαν παράταξη ήμασταν οι μόνοι που διαφωνήσαμε, αμφισβητώντας τα στοιχεία και τις προβλέψεις του 18μηνου crash program και δεν ψηφίσαμε την συλλογική σύμβαση. Γι’ αυτή μας τη θέση λοιδορηθήκαμε και κατηγορηθήκαμε από την πλειοψηφία, μέσα από τις ανακοινώσεις της ΠΟΣΤ.
Έγραφαν τότε σε ανακοίνωση τους:
«Η υπογραφή της ΕΣΣΕ 2013-2014 στην κρισιμότερη στιγμή για την πορεία του ΕΛΤΑ και το μέλλον των εργαζομένων, διαμορφώνει πλέον ένα νέο θετικότερο περιβάλλον τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για το Ταχυδρομείο.
Με την υπογραφή της νέας ΕΣΣΕ 2013-14 πετυχαίνουμε την συγκρότηση ενός προγράμματος άμεσων δράσεων, με στόχο τη διασφάλιση του εισοδήματος του εργαζόμενου και της βιωσιμότητας και της κερδοφορίας του Ταχυδρομείου.
Βάζουμε τέλος στην αδράνεια και τη στασιμότητα που πυροδοτούν ελλείμματα και αποδιοργανώνουν τον ΕΛΤΑ υπονομεύοντας έτσι το μέλλον και την προοπτική των εργαζομένων».
Σήμερα, στα μέσα του 18μηνου, το πρόγραμμα έχει εκτροχιαστεί τελείως και εισπράττουμε τα επινίκια των διοικητικών και συνδικαλιστικών επιλογών. Δεν έφτασαν ως φαίνεται ούτε οι περικοπές που αποφάσισαν μέσω της ΕΣΣΕ και μας επέβαλαν στα δώρα και το επίδομα κανονικής άδειας, ούτε οι σχεδόν πεντακόσιες συνταξιοδοτήσεις Συναδέλφων μας μέσα στο 2013 και τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου είναι τραγικά και αν συνεχιστούν με την ίδια αρνητική δυναμική, στο τέλος του 2014 το ετήσιο έλλειμμα θα ξεπεράσει τα είκοσι (20) εκατ. ευρώ.
Βέβαια μην ανησυχείτε, οι ίδιοι που μας διαβεβαίωναν για την επιτυχία του crash program!!! βρήκαν την λύση.
"Πονάει κεφάλι; Κόβει κεφάλι!!!"
Αποφάσισαν και δίνουν κομμάτι-κομμάτι το έργο του ΕΛΤΑ στους ιδιώτες!
Ξεκίνησαν με τα Ταχυδρομικά καταστήματα σε πράκτορες, τα δρομολόγια σε εργολάβους, την χρηματοδότηση σε σεκιουριτάδες και τώρα την Ταχυπληρωμή και σε λίγο θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα.
Στις 20 Μαρτίου το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΛΤΑ, αποφάσισε να προχωρήσει σε μειοδοτικό διαγωνισμό για την ανάθεση σε ιδιώτη των έργων:
ΕΡΓΟ Α (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)
Α.1. Customer Service Center για την υποστήριξη Υπηρεσίας Western Union και της λειτουργίας του λογαριασμού GIRO, με παράλληλη καταχώρηση των απαιτούμενων στοιχείων σε Η/Υ.
Α.2. Εισαγωγή στοιχείων (data entry) στο πληροφοριακό σύστημα εισπράξεων-πληρωμών και ταχυδρομικών επιταγών. Ποιοτικός έλεγχος και επεξεργασία των αποσταλμένων από τα Καταστήματα παραστατικών, για την εισαγωγή τους στους οπτικούς αναγνώστες (OCR).
Α.3. Έλεγχος των Ταχυδρομικών Επιταγών Εσωτερικού.
ΕΡΓΟ Β (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥ∆ΡΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ)
Β.1. Εισαγωγή δεδομένων χαρτογράφησης, αστικής και αγροτικής διανομής σε υπολογιστές της ∆/νσης Ταχυδρομικών λειτουργιών (Απελλού 1).
Β.2. Εισαγωγή δεδομένων σε υπολογιστές του Τομέα ∆εμάτων & Logistics και υποστήριξη Μεγάλων Πελατών ∆εμάτων, στο Κέντρο ∆ιαλογής ∆εμάτων (Ρουφ).
ΕΡΓΟ Γ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ∆ΙΕΘΝΟΥΣ ΤΑΧΥ∆ΡΟΜΕΙΟΥ)
Γ.1. Καταχώρηση στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα IPS
Γ.2. Στατιστική καταμέτρηση εισερχόμενου & εξερχόμενου διασυνοριακού επιστολικού ταχυδρομείου
ΕΡΓΟ Δ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΙΛΟΤΕΛΙΣΜΟΥ)
Υποστήριξη Εργασιών της ∆ιεύθυνσης Φιλοτελισμού
Η διάρκεια των έργων ορίζεται για ένα έτος και η δαπάνη να ανέλθει στο ποσό των 499.500 €.
Ολόκληρη η απόφαση του ΔΣ ΕΛΤΑ βρίσκεται (εδώ)
Καλό θα ήταν βέβαια να γνωρίζαμε τι θέση πήραν και τι ψήφισαν οι εκπρόσωποι των Εργαζομένων (ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ) στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Η ΠΟΣΤ για ένα τόσο σοβαρό θέμα, αλλά και για όσα άλλα έρχονται, (και έρχονται πολλά-θα σας ενημερώσουμε με άλλη ανάρτηση μας) έχει βαρέσει σιωπητήριο. Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να μην τα γνωρίζουν οι Εργαζόμενοι, μέχρι να γίνουν οι αρχαιρεσίες σε κάποια μεγάλα σωματεία.
Γι’ αυτό άλλωστε επισπεύδονται και οι εκλογές στο Σύλλογο Εσωτερικής Εκμετάλλευσης της Αθήνας.
Ξυπνάτε Συνάδελφοι!!!
Αναρτήθηκε από ΠΑΚ ΕΛΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου