Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Όργια καθεστωτικής προπαγάνδας, δυόμισι μήνες πριν τις εκλογές...

Του Μάρκου Μουζάκη
 
Θυμάμαι τις εκλογές του 2000, τότε που γίνανε πράματα και θάματα και στο τέλος ο Σημίτης «νίκησε» με μια μονάδα διαφορά...
Τότε η συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ, αυτά δηλαδή που χαρακτηρίζονται καθεστωτικά είχαν κάνει όργια καθεστωτικής προπαγάνδας, ενάντια στον Καραμανλή και υπέρ του Σημίτη, φυσικά.
Την «τρίχα» της Ν.Δ. την κάνανε «τριχιά», αν αυτό επρόκειτο να βοηθήσει το καθεστώς Σημίτη που έδινε τον υπέρ πάντων αγώνα, υπήρχαν γι' αυτό πολύ συγκεκριμένοι λόγοι...
Αντίθετα ο,τιδήποτε συνέβαινε από μεριάς των κυβερνώντων –και συνέβαιναν απίστευτα πράγματα, σκανδαλώδη, αντιδημοκρατικά, ευτελιστικά της Δημοκρατίας- τα ΜΜΕ της διαπλοκής και παρακμής το αποσιωπούσαν.
Μου φαίνεται, ότι κάτι παρόμοιο βιώνουμε και σήμερα, λίγους μήνες πριν τις διπλές κάλπες του ερχόμενου Μαΐου.
Βέβαια δεν έχουμε το Μάη εθνικές εκλογές. Αλλά η κρισιμότητα των ευρωεκλογών και αυτοδιοικητικών εκλογών που θα πραγματοποιηθούν τότε είναι αυτονόητη. Και εν πολλοίς θα καθορίσει και το χρόνο διεξαγωγής των εθνικών εκλογών.
Επίσης τα ΜΜΕ της διαπλοκής είναι σαφές, ότι από τώρα ήδη ξεκίνησαν τη θηριώδη καθεστωτική τους προπαγάνδα, αφού είναι πολύ πιθανό εθνικές εκλογές να διεξαχθούν μέσα στο 2014 ή στις αρχές του 2015.
Το παιχνίδι τους είναι ξεκάθαρο.
Χτύπημα του ΣΥΡΙΖΑ κυρίως αλλά και πολιτικών δυνάμεων που εν δυνάμει μπορεί να είναι οι μετεκλογικοί του σύμμαχοι αν είναι πρώτο κόμμα, όπως των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ακόμα και της ΔΗΜΑΡ απ' την στιγμή που επέλεξε να αποδράσει απ' την στρούγκα της συγκυβέρνησης, όπως επίσης και πολιτικών είτε απ' το χώρο του ΠΑΣΟΚ που έχουν ταχθεί υπέρ της συγκυβέρνησης με το ΣΥΡΙΖΑ ή εξαφάνισή τους (π.χ. Ρέππας, Σκανδαλίδης) είτε ανεξάρτητων αλλά πιθανών συμμάχων του ΣΥΡΙΖΑ (στελέχη που έχουν αποχωρήσει απ' το ΠΑΣΟΚ ή τη Ν.Δ.).
Κι όταν λέμε χτύπημα, εννοούμε καθημερινά προβοκαρίσματα ή εξαφάνιση θέσεων και απόψεων.
Απ' την άλλη, προκλητικότατη αβάντα των εταίρων της συγκυβέρνησης, απόκρυψη είτε «ανομημάτων» τους είτε προβλημάτων τους, προβολή τους με τρόπο που προκαλεί, ενώ οι «απέναντι» θάβονται.
Τα παραδείγματα, άφθονα, καθημερινά.
Ενδεικτικά και μόνο θα περιοριστούμε σε ορισμένες –χαρακτηριστικές- αναφορές...
Οι επαγγελματίες της παραπληροφόρησης έπαιζαν επί δύο περίπου βδομάδες καθημερινά, επίμονα (και σωστά) τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ο ΣΥΡΙΖΑ με τις υποψηφιότητες Καρυπίδη και Βουδούρη. Ειδικά με την περίπτωση Βουδούρη είχαν κατασκευάσει καθημερινά σίριαλ. Δεν υπήρχε περίπτωση κάθε δελτίο που... σέβονταν τον εαυτό του να μην ξεκινά το ρεπορτάζ των αυτοδιοικητικών εκλογών με την έκφραση «στο μεταξύ συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την υποψηφιότητα Βουδούρη...»!
Οι ίδιοι επαγγελματίες ή έθαβαν η υποβάθμιζαν συνειδητά αντίστοιχα προβλήματα που αντιμετώπιζαν είτε η Ν.Δ. (περιπτώσεις Κεντρικής Μακεδονίας, με τις διπλές υποψηφιότητες και τα αντίστοιχα σοβαρά προβλήματα μεταξύ Ιωαννίδη και Τζιτζικώστα ή Στερεάς με Μπακογιάννη και Γιαννόπουλο) είτε το ΠΑΣΟΚ (Δυτική Ελλάδα με τις... τριπλές υποψηφιότητες, Κατσιφάρα, Ζαφειρόπουλου, Σώκου)!
Οι επαγγελματίες της παραπληροφόρησης πρόβαλλαν και προβάλλουν κάθε διαφοροποίηση (και σωστά) εντός του ΣΥΡΙΖΑ. Ας πούμε, πρόβαλλαν έντονα την αντίθεση Λαφαζάνη στις υποψηφιότητες Βουδούρη και Καρυπίδη).
Οι ίδιοι επαγγελματίες έθαψαν ή υποβάθμισαν κουρελιάζοντας κάθε έννοια δεοντολογίας αντίστοιχες διαφοροποιήσεις στους κόλπους της Ν.Δ. Ας πούμε, τη στήριξη... Μπουτάρη ή Καμίνη ή Σγουρού από βουλευτές και στελέχη της Ν.Δ. (Πιπιλή, Ντόρα, Τζαμτζής, Χατζηδάκης κ.α.).
Οι επαγγελματίες της παραπληροφόρησης έπαιζαν (και σωστά) την περίπου ενός λεπτού αντίδραση ενός πολίτη, σε εκδήλωση στο Πολεμικό Μουσείο όπου βρέθηκε κι ο Αλ. Τσίπρας.
Οι ίδιοι επαγγελματίες αποσιωπούν συνειδητά αποδοκιμασίες εναντίον υπουργών σε περιοχές όπως η Κεφαλονιά ή αλλού. Η γραμμή στην οποία υπακούουν είναι ότι «αυτά δεν υπάρχουν για μας»!
Οι επαγγελματίες της παραπληροφόρησης προβάλλουν όταν παρουσιάζουν δημοσκοπήσεις την υπεροχή Σαμαρά στην καταλληλότητα για την πρωθυπουργία, ενώ γνωρίζουν ότι αυτό το στοιχείο (της καταλληλότητας) δεν είναι απ' τα σημαντικότερα μιας έρευνας. Αλλά το κάνουν για να «ισοφαρίσουν» τις εντυπώσεις απ' την υπεροχή του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της Ν.Δ. στην πρόθεση ψήφου. Και παράλληλα κρύβουν την υπεροχή του ΣΥΡΙΖΑ στην παράσταση νίκης, στοιχείο που αξιολογείται ως σημαντικότερο της «καταλληλότητας».
Αλλά ενώ ξεχνούν την παράσταση νίκης στην παρουσίαση πανελλαδικών δημοσκοπήσεων, αίφνης οι ίδιοι επαγγελματίες την προβάλλουν εκεί που θέλουν να αβαντάρουν, όπως σε πρόσφατη έρευνα όπου ο εκλεκτός τους Καμίνης προηγείτο στην παράσταση νίκης των αντιπάλων του!
Οι επαγγελματίες της παραπληροφόρησης μόλις... βήξει ανάποδα κάποιο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ή βγει εκτός γραμμής ή πει κάτι που μπορεί να προκαλέσει σπέκουλα ακόμα και μέσω προβοκάτσιας το υπερπροβάλλουν σπεκουλάροντας ασύστολα και προβοκάροντας, όπως –για παράδειγμα- έχουν κάμει την τελευταία περίοδο με δηλώσεις Σταθάκη για την οικονομία ή του Βούτση για την αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής.
Οι ίδιοι επαγγελματίες έχουν κάνει γαργάρα (κοινώς έθαψαν, κοινώς λειτούργησαν ωσάν απατεώνες της «ενημέρωσης») θέματα όπως οι αρνήσεις Ρέππα ή Βάσως ή Α. Νταλάρα να μπουν στα κλιμάκια του Βενιζέλου για τις εκλογές του Μάη ή το ναυάγιο της «Ελιάς» ή τις αποκαλύψεις για περίεργες χρηματοδοτήσεις και του ΙΣΤΑΜΕ εκτός απ' τις άλλες περίεργες ΜΚΟ με τις οποίες εξετέθησαν ΓΑΠ και Ρόντος ή αποχωρήσεις νέες απ' το ΠΑΣΟΚ (π.χ. Μαριλένα Κοππά) ή ξεκατινιάσματα εντός της Ν.Δ. (π.χ. η κόντρα Μητσοτάκη-Μιχελάκη)!
Και οι μεν επαγγελματίες της παραπληροφόρησης θέλουν έτσι να μας πάνε στις εκλογές.
Εμείς τι θα κάνουμε;
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!
Και να αντλείτε πραγματικά έγκυρη κι έντιμη ενημέρωση, δίχως τα παραμορφωτικά γυαλιά των διαπλεκόμενων ΜΜΕ και των δημοσιογραφικών τους ιμάντων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου